مزایا چاپ نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ

1397/09/20
3244
0
نایلون شیرینگ نوعی از محصولات پلی اتیلن است که برای بسته بندی محصولات مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. نایلون شیرینگ نوعی از محصولات پلی اتیلن است که برای بسته بندی محصولات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع نایلون در دمای 150 تا 200 درجه تغییر شکل می دهد و می توان از ان برای وکیوم کردن بسته بندی محصولات استفاده کرد. این نوع در بسته بندی می تواند ویژگی های مختلفی مانند ضخامت، عرض و خصوصیات متفاوتی داشته باشد.
از آنجایی که این نایلون در طیف وسیعی از محصولات استفاده می شود. می توان با چاپ تبلیغات محصولاتتان برروی نایلون شیرینگ بسته بندی محصولات شکیل تر کرد و چینش آنها را ساده تر کرده و از نشستن گرد و خاک روی آنها جلوگیری کرد.
می توانید از نایلون شیرینگ برای بسته بندی کردن قوطی ها، کارتن، آجر و سنگ و... استفاده کنید. در صورتی که تبلیغات محصولات و شماره تماس خود را روی این نایلون ها درج کنید و می تواند باعث شود که جلوه خاصی به محصول تولید شده در شرکت شما بخشیده شود و راندمان تبلیغات بصری را نیز افزایش دهد.

خاصیت های نایلون شیرینگ

برای تولید نایلون باید توجه شود که نایلون شیرینگ خاصیت شکل پذیری بالایی دارد به همین دلیل باید نوع دستگاه مورد استفاده طوری باشد که نایلون مورد نیاز شما را تولید کند. هرچقدر که فشردگی نایلون های شما بیشتر باشد به همان میزان هم طول نایلون کاهش خواهد یافت. به علاوه در هنگام تولید این نایلون توجه داشته باشید که پیچش قلاب هم روی شیرینگ تاثیر مستقیمی میگذارد.
این نایلون ها بر اسان نیاز مشتری در طول و عرض های متفاوتی عرضه می شوند کم ترین عرض نایلون شیرینگ 6 سانتی متر و بیشترین آن 120 سانتی متر است. ضخامت این محصول هم می تواند سفارشی تولید شود به همین دلیل تولید کنندگان و مصرف کنندگان باید توجه داشته باشند که پیش از اقدام به تهیه این محصول خواص و ویژگی های آن را مورد توجه قرار دهند و بر اساس نیاز خود اقدام به تهیه نایلون کنند.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات