نحوه ساخت نایلون حبابدار

نایلون حبابدار

1397/09/26
4269
0
همانطور که مشاهده میکنیئ نایلون حبابدار به نوعی محصول پلاستیکی به شکل ورقه ای گفته میشود که از کیسه های پرشده از هوا بر سطحش تشکیل شده است.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. همانطور که مشاهده میکنید نایلون حبابدار به نوعی محصول پلاستیکی به شکل ورقه ای گفته می شود که از کیسه های پرشده از هوا بر سطحش تشکیل شده است. با مشاهده این نایلون ها اینطور به نظر می رسد که ساخت این محصول فرایند ساده ای داشته باشد. اما ساخت این نایلون ها به سادگی ظاهر آنها نیست و شامل چندین مرحله است. در ادامه این مقاله شما را با مراحل ساخت این محصول آشنا خواهیم کرد.

مراحل ساخت نایلون حبابدار

در اولین مرحله ساخت این محصول در ابتدا ماده اولیه ساخت آن یعنی رزین پلی اتیلن توسط دستگاه قالب سازی ذوب می شود و زمانی که به شکل یک مایع تبدیل شد، آن را روی تخته به شکل نازکی پهن می کنند، به این شکل که دو لایه از نایلون به صورتی روی هم قرار بگیرند که لایه ای از هوا در میان آنها باشد. در مرحله بعدی تولید نایلون حبابدار این ورق ها دور دستگاهی استوانه ای شکل پیچیده می شوند که روی سطحش سوراخ هایی وجود دارد. هوای اضافه روی سطح نایلون با استفاده از این سوراخ ها میکده می شود و در نتیجه روی سطح نایلون محفظه هایی از هوا با فواصل مشخص به وجود می آید.

پس از اینکه این ورق پلاستیکی تشکبل شد لایه آخر را روی آن اضافه می کنند. برای به هم چسبیدن این دولایه از مواد پلاستیکی مخصوصی استفاده می شود. مرحله پایانی ساخت و تولید نایلون حبابدار تبدیل رول های نایلون به قطعات کوچکتر است که بتوان آنها را به خریدان فروخت.

نکته جالب در مورد نحوه ساخت این محصول این است که فیلم ساخت آن در شبکه های اجتماعی نظیر یوتیوب بازدید بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است. در مقالات بعدی سایت شما را با نحوه اختراع این محصول ، کاربردهای مختلف نایلون حبابدار در دفاتر کار و منازل و همچنین حقایق جالبی در مورد این محصول و محصولات دیگری مانند نایلون شیرینگ، نایلون عریض، انواع سلفون ها و غیره آشنا خواهیم کرد.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات