محاسبه عرض نایلون شیرینگ برای بسته بندی

نایلون شیرینگ

1397/10/13
4428
0
اگر به تازگی اقدام به استفاده از نایلون شیرینگ برای بسته بندی محصولات تولیدی خود کرده اید. شاید یک از دغدغه های مهمتان این باشد که عرض نایلون باشد.

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حبابدار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. اگر به تازگی اقدام به استفاده از نایلون شیرینگ برای بسته بندی محصولات تولیدی خود کرده اید. شاید یک از دغدغه های مهمتان این باشد که عرض نایلونی که برای بسته بندی استفاده میکنید چقدر باشد؟

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید مشخص کنید که قصد چه نوع بسته بندی برای محصولات خود دارید. آیا قصد دارید بسته بندی تمام محصول را در بر بگیرد؟ یا تنها قصد دارید که بخش هایی از محصول با استفاده از نایلون شیرینگ بسته بندی شود. به عنوان نمونه بسته بندی بطری های نوشیدنی که به صورت لوله ای بسته بندی می شود. در این مواقع نیاز است که اجناس موردنظر را از پهنا داخل دستگاه شیرینگ پک قرار دهید. این کار به این دلیل است که در زمان شیرینگ کردن سوراخ های کمی بر روی بسته بندی محصولات قرار بگیرد. اگر محصولات خود را از طریق پهنا داخل دستگاه قرار دهید، تنها دو طرف آن خالی میماند اما در غیر این صورت برعکس این مسئله اتفاق خواهد افتاد و بسته بندی نه تنها به زیبایی محصولات نمی افزاید بلکه از زیبایی آنها خواهد کاست.


نحوه محاسبه اندازه نایلون شیرینگ بسته بندی

حال که از نحوه قرار دادن محصول در داخل دستگاه اطلاع پیدا کردید، نیاز است که عرض نایلون را مشخص نمیاید. به عنوان مثال اگر قصد بسته بندی محصولی مکعبی شکل با طول نیم و متر و عرض 40 سانتی متر و ارتفاع 30 سانتی متر را دارید. ابتدا محصول مورد نظر را از سمت طولی یعنی 50 سانتی متری در داخل دستگاه قرار می دهیم. در داخل کوره دستگاه شیرینگ پک نایلون مورد نظر جمع خواهد شد و کوچک تر میشود. برای محاسبه عرض اولیه نایلون باید ارتفاع محصول و پهنای آن را باهم جمع کنید. یعنی برای بسته بندی محصول مورد نظر ما نیاز به نایلون با عرض 80 سانتی متر نیاز است، تا محصول را در بر بگیرد.

در صورتی که قصد استفاده از نایلون شیرینگ، نایلون حبابدار ، نایلون عریض، سلفون پشت حسب دار را دارید میتوانید، با کارشناسان اطلس پلاستیک تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات