استفاده از دستگاه دوگانه سوز برای بسته بندی با نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ

1397/10/16
1219
0
دستگاه شیرینگ پک به دستگاهی گفته میشود که با استفاده از آن میتوان بسته بندی محصولات با استفاده از نایلون شیرینگ انجام داد

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حبابدار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. دستگاه شیرینگ پک به دستگاهی گفته میشود که با استفاده از آن میتوان بسته بندی محصولات با استفاده از نایلون شیرینگ انجام داد، بسته بندی محصولات با استفاده از این نایلون باعث خواهد شد مقاومت آنها در برابر ضربه افزیش یابد. البته محصولات دیگری هم مانند نایلون حبابدار محافظ برای منظور محافظت از محصولات به کار میروند اما کاربردهای متفاوتی دارند.

همانطور که در مقالات پیشین سایت اشاره کردیم، مهمترین بخش در این دستگاه کوره آن است. به صورت معمول این دستگاه با استفاده از انرژی برق کار میکند. اما به دلیل هزینه بر وبدن استفاده ز انرژی برق برای بسته بندی محصولات، تولید کنندگان دست به ساخت دستگاه هایی کرده اند که قادر است با استفاده از گاز هم کار کند. به این نوع دستگاه ها، شیرنگ پک دوگانه سوز گفته میشود.

انرژی لازم برای انقباض نایلون شیرینگ در دستگاه هایی که با استفاده از نیروی برق کار می کنند دو برابر بیشتر از دستگاه های گاز سوز است، به این دلیل که تولید انرژی گاز به گرما بسیار ساده تر و کم هزینه تر از نیروی برق است. استفاده از این دستگاه علاوه بر اینکه میتواند هزینه های بسته بندی محصول را کاهش دهد موجب صرفه جویی در مصرف انرژی شده و سرانه مصرف انرژی کشور را هم پایین می آورد.

بسته بندی با نایلون شیرینگ

چرا هنگام بسته بندی با نایلون شیرینگ مصرف انرژی گاز نسبت به برق کمتر است؟

درست است که میزان حرارت تولید شده به وسیله هر دو این انرژی ها به یک اندازه است، اما مکانیزم کاری ادستگاه های دوگانه سوز با بقی کاملا متفاوت است، زیرا داخل دستگاه های گازی مشعل هایی وجود دارد که شبکه فلزی داخلی کوره دستگاه را گرم میکند، به این دلیل که این شبکه به شکل گسترده تمامی قسمت های کوره را در بر میگرد پایین آمدن حرارت در آن دیر تر به وقوع می پیوندد.

اما در دستگاه های برقی تنها المنت هایی موجود است که زمانی که دمای کوره به حد مشخصی میرسد خاموش می شود و زمانی که دمای کوره دوباره پایین آمد خاموش میشوند، اما به این دلیل که تنها تعداد محدودی از این المنت ها در سراسر کوره وجود دارد پس خیلی سریع سرد میشوند و گرم کردن دوباره آنها نیاز به صرف مجدد انرژی برق دارد. پس در صورتی که قصد بسته بندی محصولات خود با استفاده از نایلون شرینگ را دارید توصیه ما به شما استفاده از دستگاه های دوگانه سوز به جای دستگاه های برقی است.

در صورتی که قصد استفاده از نایلون شیرینگ، نایلون حبابدار ، نایلون عریض، سلفون پشت حسب دار را دارید میتوانید، با کارشناسان اطلس پلاستیک تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات