هر آنچه در مورد نایلون حبابدار باید بدانید

نایلون حبابدار

1398/04/19
3116
0
علاوه بر ضربه گیری و عایق بندی، استفاده های دیگری هم از نایلون های حبابدار می شود که رایج ترین آن ها ترکاندن حباب های آن برای کاهش استرس می باشد!

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حبابدار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. همانطور که می دانید استفاده از نایلون حبابدار در بسته بندی و همچنین ضربه گیری بسیار کاربردی است.

علاوه بر ضربه گیری و عایق بندی، استفاده های دیگری هم از نایلون های حبابدار می شود که رایج ترین آن ها ترکاندن حباب های آن برای کاهش استرس می باشد!

در مطالب قبل شما را با برخی از مهم ترین ویژگی ها و کاربرد های نایلون حبابدار آشنا مردیم. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد این نایلون ها اطلاعات بیشتر در اختیارتان قرار دهیم.

در سال 1957 دو آمریکایی به نام های مارک چاوانیز و آل فیلدینگ سعی داشتند تا با پلاستیک کاغذ دیواری درست کنند. البته که سعی و تلاش آن ها در ساخت کاغذدیواری بی نتیجه ماند ولی به جایش موفق به ابداع نایلون های حبابدار شدند. آ« ها در سال 1960 تولیدی این نایلون ها را راه اندازی کردند.

نایلون های حبابدار از چه مواد ساخته شده اند؟

ماده تشکیل دهنده و سازنده نایلون حبابدار پلی اتیلن می باشد. در زندگی روزانه ما پلی اتیلن به عنوان پلیمر بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این پلیمر در بطری شامپو ها، اسباب بازی های کودکان و همچنین نایلون حبابدار استفاده می شود.

معمولا این نایلون ها در دو سایز بزرگ و کوچک به فروش می رسند.

مهم ترین کاربرد های استفاده از نایلون حبابدار

استفاده از این نوع نایلون ها باعث می شود تا بتوانید به راحتی اشیاء قیمتی و ظریف را بسته بندی کنید. همچنین بسته های سنگین تر را نیز می توان با نایلون های حبابدار محکم تر کرد. در مقایسه با سایر تجهیزات و ابزار های بسته بندی این نایلون ها از دوام و مقاومت بالاتری برخوردارند.

استفاده از این نایلون ها باعث می شود تا خیالتان از ارسال بسته های پستی راحت باشد.

برای خرید بهترین انواع نایلون حبابدار می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

اشتراک گذاری

نظرات