کاربردهای نایلون شیرینگ در صنایع مختلف

نایلون شیرینگ

1397/09/17
2474
0
نایلون های محافظ مانند نایلون شیرینگ و نایلون حبابدار در حال حاضر در سراسر جهان کاربرد دارند.


اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. نایلون های محافظ مانند نایلون شیرینگ و نایلون حبابدار در حال حاضر در سراسر جهان کاربرد دارند. امروزه در سراسر جهان از این محصولات برای بسته بندی و درج تبلیغات برروی محصول استفاده میکنند. استفاده از نایلون شیرینگ میتواند علاوه بر بخشیدن ظاهری زیبا به محصولات نحوه چیدن آنها را هم آسان تر کرده و محفاظ خوبی در برابر گرد و غبار و آلودگی بر روی محصول باشد.


این نوع خاص از نایلون در انواع مختلف یک رو و چند رو عرضه می شود که هر قدر تعداد لایه های محصول بالاتر برود به طبع نقش محافظتی آن هم افزایش پیدا می کند. این نوع نایلون با استفاده از دستگاه شیرینگ پک بر روی محصولات کشیده میشود. نایلون شیرینگ کاربردهای مختلفی دارد در صنعت دارد. در این مقاله قصد داریم شما را با کاربردهای این محصول در صنایع مختلف آشنا کنیم.

کابردهای نایلون شیرینگ

  • این نوع نایلون برای بسته بندی بسیار مناسب است و در صورت استفاده می تواند مانع عبود مواد شیمیایی و گرد وغبار بر سطح محصولات شما باشد.
  • در صورت استفاده از نایلون شیرینگ برای بسته بندی محصولات مقاومت آنها در برابر مواد شیمایی و بخار و .. افزایش پیدا می کند.
  • از این نوع نایلون در صنایع غذایی، بهداشتی و مصالح ساختمانی استفاده می شود. در صورت استفاده از این محصول می تواند به یسته بندی محصولات شکل دلخواه را داد.
  • در صورت درخوات نایلون سفارشی میتوان فرمول آن را تغییر داده و درصد شیرینگ شدن محصول را تغییر داد.
  • در صورت نیاز میتوان از چاپ لوگو و تبلیغات برروی این نایلون استفاده کرد و آن را برای مصارف تبلیغاتی استفاده کرد.
  • از این محصول به طو گسترده در بسته بندی مواد خوراکی و بطریهای آب معدنی و نوشابه و محصولاتی از این قبیل استفاده میشود.
  • بیشتر شرکت های حمل و نقل برای حمل محصولات روی آب و یا جابه جایی به صورت گسترده استفاده میکنند. به این دلیل که نایلون شیرینگ می تواند محصول را در برابر جابه جایی مقاوم نماید و از آسیب های احتمالی بر سطح آن جلوگیری نماید.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات