موارد استفاده از نایلون ها

درباره نایلون ها

1397/10/04
2110
0
از نایلون حبابدار یا همان نایلون ضربه گیر برای محافظت از محصولات در برابر ضربه و شکستگی استفاده میکنند،

اطلس پلاستیک پیشرو در عرضه و پخش انواع نایلون شامل نایلون شیرینگ، نایلون حباب دار، نایلون عریض و انواع نایلون و سلفون های پشت چسب دار می باشد. انواع نایلون ها میتوانند ابزار های کارآمد و مفید باشند که در انواع مصارف کاربرد دارند، یکی از مهمترین مصارف نایلون در صنعت بسته بندی است، در مصارف مختلف نایلون بسته بندی برای کاربردهای گوناگونی استفاده می شود. به عنوان مثال از نایلون حبابدار یا همان نایلون ضربه گیر برای محافظت از محصولات در برابر ضربه و شکستگی استفاده می کنند، یا برای محافظت از محصولات در برابر گرد و خاک هوا کشیدن از نایلون شیرینگ استفاده می کنند، استفاده از انواع این نایلون ها می تواند کمک زیادی به سالم ماندن اجناس و محصولات شما بکند.


نایاون حبابدار کیسه ای

به تازگی برای سهولت استفاده از نایلون های بسته بندی، انواع خاصی از آنها به عنوان نایلون حبابدار کیسه ای به بازار راه یافته است. استفاده از نایلون های کیسه ای می توان سرعت بسته بندی را بیش از سه برابر بسته بندی با نایلون ورقه ای سرعت ببخشد. زیرا در هنگام استفاده از نایلون ورقه نیاز است که آنها را با استفاده از چسب و منگنه به دور محصولات خود پیچیده و ثابت کرد اما وقتی از نوع کیسه ای استفاده میشود دیگر لازم به این کار نیست و تنها میتوان با قرار دادن اجناس در کیسه ها از آنها محافظت کرد.

نایلون های دوست دار طبیعت

در سال های اخیر نسل جدیدی از نایلون ها به بازار راه یافته اند که به سادگی می تواند تجزیه و بازیافت شوند. همانطور که می دانید یکی از نگرانی های جهان در رابطه با استفاده از نایلون هاست. زیرا استفاده بیش از حد از آنها می تواند کره زمین را به نابودی بکشاند. نسل جدید نایلون ها که با نایلون سبز هم معروف هست، هم اکنون در کشور های مختلف جهان تولید می شوند. در ساخت آنها از مقادیر قابل توجهی از پلاستیک های قابل بازیافت استفاده می کنند که به حفاظت محیط زیست کمک زیادی خواهد کرد. هم اکنون نایلون های مختلفی به این شیوه ساخته می شوند به عنوان مثال می توان به نایلون حبابدار، نایلون شیرینگ و نایلون کشاورزی اشاره کرد.

برای سفارش نایلون، نایلکس و سلفون با کیفیت و مرغوب از اطلس پلاستیک و کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نظرات